# 4

Hallå!
 
Jag saknar att "blogga"!
 
Därför kommer jag i fortsättningen att varva mina färdigställda texter med lite vardagliga händelser så jag får ur mig en massa krafs på "papper". Det är enbart i denna typ av forum som jag faktiskt får ur mig text på löpande band utan att behöva pausa eller söka upp synonymer (eller ta en kopp kaffe mitt i allt).
 
Sätter väl ingen speciell kategori på det dock då det får bli lite vad det blir. Men en liten härlig pizzabit ur en stor och saftig pizza kommer jag definitivt att bjuda på!
 
Denna helg (8-9 november) så har föreningen GRIS (Gävles resande intellektuella studenter) sin årliga fest på högskolan i Gävle. Jag och fyra andra tjejer från klassen kommer att utgöra ett av lagen. Förutom alla de roliga tävlingarna och all den goda maten så kommer jag specifikt att uppskatta möjligheten att träffa studenter från hela Sverige.
 
Bild från förra GRIS-arret. Många fulla studenter på en båt med tema barnkalas.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0